INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA (angl. „easy-to –read“) 
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba yra oficialus būdas paprasčiau pateikti informaciją.
Lengvai suprantama kalba:
• reikalinga žmonėms, kuriems sunku suprasti įprastus tekstus;
• padeda žmonėms sužinoti naujos Informacijos.
KAS YRA TAURAGĖS ŠEIMOS GEROVĖS CENTRAS?
Tauragės šeimos gerovės centras yra vieta Tauragėje, kuri rūpinasi kitais ir padeda.
Tauragės šeimos gerovės centro darbuotojai dirba tam, kad visiems būtų gera ir saugu gyventi.
PAVYZDŽIUI:
- Padeda žmonėms nusipirkti maisto.
- Padeda nusiprausti.
- Palydi pasivaikščioti.
KAS YRA TAURAGĖS ŠEIMOS GEROVĖS CENTRO VADOVAS?
Tauragės šeimos gerovės centro direktorė Danguolė Račkauskienė.
MES GALIME JUMS PADĖTI, JEIGU: 
- Jūs esate vienišas;
- Jūs esate asmuo su negalia;
- Jūs esate senas;
- Jūs norite paklausti klausimo;
- Jūs turite prašymą;
- Norite parašyti skundą.
KOKS MŪSŲ ADRESAS?
K. Donelaičio g. 21, 72263 Tauragė.
Pirmadienį, antradienį, trečiadienį ir ketvirtadienį mes dirbame nuo 8 valandos iki 17 valandos.
Penktadienį mes dirbame nuo 8 valandos iki 15:45 valandos.
Pirmadienį, antradienį, trečiadienį, ketvirtadienį ir penktadienį nuo 12:00 valandos iki 12:45 valandos mes pietaujame.
Kai mes pietaujame Tauragės šeimos gerovės centras nedirba.
Jeigu yra diena prieš šventę, mes dirbame trumpiau. Tada dirbame 1 valanda mažiau.
Šventė yra:
- Sausio 1 diena
- Vasario 16 diena
- Kovo 11 diena
- Velykos
- Joninės
- Liepos 6 diena
- Žolinė
- Lapkričio 1 diena
- Lapkričio 2 diena
- Gruodžio 24 diena
- Gruodžio 25 diena.
KO NORI TAURAGĖS ŠEIMOS GEROVĖS CENTRAS?
Tauragės šeimos gerovės centras nori, kad kiekvienas žmogus gyventų:
- Gerai;
- Kiek įmanoma savarankiškiau.
Tai reiškia kad žmogus įvairius darbus darytų pats.
Pavyzdžiui, pasigamintų maisto be kito žmogaus pagalbos.
Kai kuriems žmonėms reikia pagalbos.
Pagalbą žmonėms duoda Tauragės šeimos gerovės centras.
JEIGU JUMS REIKIA PAGALBOS JŪS GALITE:
Skambinti telefonu +370 446 72280
Atsiųsti elektroninį laišką.
Tauragės šeimos gerovės centro elektroninio laiško adresas yra direktorius@tauragessgc.lt
Ateiti į Tauragės šeimos gerovės centrą.
Tauragės šeimos gerovės centro adresas yra K. Donelaičio g. 21, Tauragėje.



