Centro Paramos šeimai skyriaus darbuotojai dalyvavo mokymuose tema „Kaip bendrauti dirbant socialinį darbą su dėl ligos ar kitų priežasčių neadekvačiai reaguojančiais klientais“.
Mokymus vedė lektorė, psichologė praktikė Eglė Masalskienė.
Mokymų metu darbuotojai stiprino savo žinias apie bendravimą su kitaip besielgiančiais klientais, gilino supratimą apie jų poreikius ir mokėsi savęs nuraminimo technikų.
Ypatingas dėmesys buvo skiriamas kliento elgesio priežasčių atpažinimui – ar tai susiję su sveikatos problemomis ar individualiais požiūrio skirtumais į visuomenėje įprastas normas.
Darbuotojams pabrėžta, kad svarbu priimti klientą tokį, koks jis yra, nevertinant jo elgesio per asmeninių nuostatų prizmę. Toks požiūris padeda sukurti saugesnę, pagarba grįstą aplinką, kuri būtina sėkmingam socialiniam darbui ir efektyviam bendradarbiavimui su klientais.