Menu Close

Tauragės šeimos gerovės centras ieško bendrosios praktikos slaugytojo 0,5 pareigybės!

Tauragės šeimos gerovės centras ieško bendrosios praktikos slaugytojo 0,5 pareigybės!

SPECIALŪS REIKALAVIMAI

1. Šias pareigas einantis darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1.1. Turėti bendrosios praktikos slaugytojo profesinę kvalifikaciją, galiojančią licenciją ir nuolat tobulinti kvalifikaciją;

1.2. Vadovautis Lietuvos Respublikos teisės aktais, Sveikatos apsaugos ministro įsakymais, higienos normomis, Centro vidaus tvarkos taisyklėmis, darbuotojų saugos ir sveikatos, priešgaisrinės bei civilinės saugos reikalavimais ir kitais norminiais dokumentais;

1.3. Žinoti socialinių paslaugų organizavimo ir teikimo procesus, taikyti veiksmingus darbo metodus su konkrečiomis klientų grupėmis;

1.4. Būti organizuotam, savarankiškam, pareigingam, atsakingam, mokėti laisvai ir dalykiškai bendrauti su įvairaus amžiaus asmenimis;

1.5. Gebėti dirbti su informacinėmis technologijomis ir programomis (MS Word, MS Excel, MS Outlook, interneto naršyklėmis), tinkamai tvarkyti dokumentaciją (asmens bylas, žurnalus, ataskaitas);

1.6. Turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą ir praktinę vairavimo patirtį.

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

2.Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

2.1. Vertina paslaugų gavėjo situaciją, renka, sistemina, analizuoja aktualias ir galimas problemas, aptaria priežiūros prioritetus su paslaugų gavėjo šeima, jei tai įmanoma, arba atsakingu Centro socialiniu darbuotoju;

2.2. Įvertina paslaugų gavėjo sveikatos būklę ir, esant poreikiui, pagal kompetenciją konsultuoja socialinius darbuotojus dėl Individualios socialinės globos plano dalies, susijusios su asmens sveikata, sudarymo, pildymo bei įgyvendinimo;

2.3. Vykdo gydytojo nurodymus, pateiktus medicininėje pažymoje, vadovaudamasis Lietuvos medicinos norma MN 28:2019 ir kitais teisės aktais;

2.4. Organizuoja reikalingų medikamentų įsigijimą, užtikrina jų tinkamą saugojimą ir naudojimą, teikia informaciją apie jų poveikį, galimą šalutinį poveikį bei vartojimo priežastis;

2.5. Stebi paslaugų gavėjo fizinę, psichinę ir socialinę būklę, laiku reaguoja į sveikatos būklės pokyčius. Nedelsiant informuoja socialinį darbuotoją, artimuosius ar kitus teisėtus atstovus apie pastebėtus pokyčius. Fiksuoja informaciją darbo dokumentuose ir esant poreikiui teikia rekomendacijas dėl priežiūros plano keitimo;

2.6. Teikia būtinąją medicinos pagalbą teisės aktų nustatyta tvarka ir imasi priemonių gyvybei pavojingų būklių atvejais;

2.7. Konsultuoja darbuotojus, paslaugų gavėjus bei jų artimuosius sveikatos tausojimo, higienos ir sveikatinimo klausimais;

2.8. Kontroliuoja, kad Centro patalpose būtų laikomasi higienos normų, įskaitant aseptikos ir antiseptikos reikalavimus, užtikrina tinkamą švaros bei dezinfekcijos priemonių naudojimą;

2.9. Naudoja medicininius prietaisus, laikydamasis jų saugos techninio reglamento reikalavimų;

2.10. Prižiūri paslaugų gavėjų mitybą, dienos režimą, užtikrina tinkamas sąlygas sergantiems asmenims bei jų izoliaciją nuo sveikųjų, esant užkrečiamų ligų rizikai;

2.11. Įgyvendina infekcijų kontrolės priemones, vadovaudamasis Lietuvos higienos norma HN 47-1:2020 „Asmens sveikatos priežiūros įstaigos: infekcijų kontrolės reikalavimai“ ir Centre patvirtintu Infekcijų kontrolės procedūrų vadovu;

2.12. Organizuoja ir vykdo sveikatos švietimą, propaguoja sveiką gyvenseną bei įgyvendina ligų profilaktikos ir sveikatos stiprinimo programas;

2.13. Teikia pasiūlymus dėl užkrečiamųjų ligų bei lėtinių neinfekcinių ligų profilaktikos priemonių įgyvendinimo;

2.14. Registruoja nelaimingus atsitikimus bei sveikatos būklės sutrikimus ir laiku teikia informaciją Centro administracijai;

2.15. Organizuoja darbuotojų profilaktinius sveikatos patikrinimus ir skiepijimus darbdavio lėšomis, užtikrina, kad visi darbuotojai laiku pateiktų galiojančias privalomas sveikatos pažymas;

2.16. Užtikrina, kad darbuotojai išklausytų privalomus higienos įgūdžių ir pirmosios pagalbos mokymus bei įgytų Sveikatos žinių atestavimo pažymėjimus;

2.17. Tvarko darbo dokumentus bei teikia privalomosios atskaitomybės duomenis, naudodamasis dokumentų valdymo sistema „Kontora“;

2.18. Planuoja reikalingas medicinos ir higienos priemones, pateikia atsakingam asmeniui sąrašus pirkimams organizuoti;

2.19. Tvarko medikamentų ir medicininių priemonių apskaitą, rūpinasi pirmos pagalbos rinkinių atnaujinimu ir priežiūra;

2.20. Organizuoja laboratorinius vandens patikrinimus pagal teisės aktų reikalavimus;

2.21. Bendradarbiauja su sveikatos priežiūros specialistais, socialinių paslaugų teikėjais, teisėsaugos pareigūnais, Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos teritorinio skyriaus ir kitais specialistais, užtikrindamas komandinį darbą;

2.22. Teikia pasiūlymus dėl darbo organizavimo tobulinimo, užtikrina slaugos paslaugų kokybę ir prieinamumą;

2.23. Laikosi slaugytojo profesinės etikos principų, gerbia pacientų teises, saugo profesinę paslaptį ir laikosi informacijos konfidencialumo, kaip reikalaujama teisės aktuose;

2.24. Praneša kompetentingoms institucijoms apie užkrečiamąsias ligas, apsinuodijimus ar mirties atvejus teisės aktų nustatyta tvarka;

2.25. Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos teisės aktais, praneša teisėsaugos institucijoms apie sužalotus ar smurtą patyrusius asmenis, kai įtariama nusikalstama veika, padariusi žalą paslaugų gavėjui;

2.26. Esant poreikiui, organizuoja ir lydi paslaugų gavėją ar globotinį (rūpintinį) į gydymo įstaigą;

2.27. Vykdo kitus Centro direktoriaus nurodymus, neperžengdamas teisės aktų nustatytų kompetencijos ribų;

2.28. Iki paskirto termino planuoja metines užduotis ir atlieka savo veiklos bei kompetencijų įsivertinimą.

Papildoma informacija

Pretendentai privalo pateikti šiuos dokumentus:

  • Asmens dokumento kopija;
  • Išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopija;
  • Gyvenimo aprašymas (CV);
  • Vairuotojo pažymėjimo kopija;
  • Bendrosios praktikos slaugytojo profesinę kvalifikaciją, galiojančią licenciją.
  • Dokumentus pateikti iki 2025-01-23 17.00 val.
  • Pretendentams el. paštu bus praneštas atvykimo į pokalbį data ir laikas.
  • Pretendentų atrankos būdas – pokalbis.
Atlyginimas (bruto):
Darbo užmokestis – 705.23 Eur.
Skelbimas paskelbtas:
Skelbimas galioja iki:
2025-01-23
Kontaktinis asmuo:
Ilona Beržinytė
Telefonas:
+37067698508
El. Paštas:
direktorius@tauragessgc.lt
Skip to content