SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1.Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti socialinio darbuotojo padėjėjo ar lankomosios priežiūros darbuotojo, ar individualios priežiūros darbuotojo kvalifikaciją arba socialinės apsaugos ir darbo ministro nustatyta tvarka išklausęs 40 akademinių valandų įžanginius mokymus;
1.2. darbuotojas turi būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais socialines paslaugas, jų teikimo organizavimą, išmanyti raštvedybos taisykles;
1.3. mokėti naudotis šiuolaikinėmis technologinėmis ir ryšio priemonėmis (Microsoft Office programiniu paketu, interneto naršyklėmis, elektroninio pašto programomis, Dokumentų valdymo sistema, kt. programomis reikalingomis darbe;
1.4. turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;
1.5. būti komunikabilus, iniciatyvus, pareigingas;
1.6. sugebėti sukurti bendradarbiavimo su klientu santykius, į jo socialinių problemų sprendimą įtraukti jį patį.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2.Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. Kokybiškai teikia asmeniui (šeimai) sutartyje nustatytas pagalbos į namus paslaugas:
2.1.1. užtikrina asmeniui pagalbą (pagal poreikius), atliekant buitines, savitvarkos ir saviraiškos funkcijas, ugdo ir palaiko jo namų ūkio, pirkimo ir kitus kasdieniniame gyvenime būtinus įgūdžius, motyvuojančius asmenį ir padedančius užtikrinti kiek įmanoma didesnį jo savarankiškumą;
2.1.2. lydi asmenį į sveikatos priežiūros ar kitas įstaigas;
2.1.3. organizuoja maitinimą klientui (perka bei gamina maistą).
2.2. pildo pagalbos į namus paslaugų teikimo ataskaitas;
2.3. Informuoja socialinio darbo organizatorių apie problemas, kylančias teikiant pagalbos į namus paslaugas;
2.4.teikiant pagalbos į namus paslaugas, užtikrina paslaugų gavėjui mandagius, pasitikėjimą ir pagarba pagrįstus santykius;
2.5. prireikus iškviečia asmeniui skubiąją medicininę pagalbą;
2.6. skatina asmenį būti kuo daugiau savarankiškam, sudaro sąlygas stiprinti jo savitvarkos gebėjimus ir savarankiškumą;
2.7. padeda plėtoti ir stiprinti asmens socialinius ryšius su šeimos nariais ar artimaisiais giminaičiais, skatina pagarbių santykių su šeimos nariais palaikymą.
2.8. darbe vadovaujasi žmogiškosiomis vertybėmis, santykius su gavėjais grindžia abipusės pagarbos, tarpusavio supratimo ir sutarimo principais;
2.9. taiko komandinio darbo principą, užtikrinant kompleksinį asmens poreikių tenkinimą, bendrauja ir bendradarbiauja su kitomis institucijomis, įstaigomis, nevyriausybinėmis organizacijomis, bendruomene;
2.10. reaguoja į pagalbos į namus paslaugų gavėjo, globėjo, rūpintojo, šeimos narių ir artimųjų giminaičių skundus, pasiūlymus, apie juos informuoja socialinio darbuotojo organizatorių, kad būtų užtikrinta operatyvi, geranoriška pagalba, sprendžiant juose keliamus klausimus;
2.11. periodiškai tobulina savo profesinę kompetenciją ne mažiau kaip 16 akademinių valandų per kalendorinius metus. Nuolat siekia atnaujinti savo teorines socialinio darbo žinias ir praktinius socialinio darbo įgūdžius bei gebėjimus;
2.12. vykdo kitus Tauragės šeimos gerovės centro direktoriaus, direktoriaus pavaduotojos, socialinio darbo organizatoriaus, Skyriaus vedėjo pavedimus savo kompetencijos ribose bei kitas teisės aktuose nustatytas funkcijas;
2.13. nustatyta tvarka atsiskaito už darbą.
Papildoma informacija
Pretendentai privalo pateikti šiuos dokumentus:
- prašymą dalyvauti atrankoje;
- asmens tapatybės ir išsilavinimo patvirtinančių dokumentų kopijas;
- gyvenimo aprašymą;
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimo kopiją.
Dokumentus ir prašymą dalyvauti atrankoje pateikti el. paštu direktorius@tauragessgc.lt arba kitais būdais pristatyti į Tauragės šeimos gerovės centro 7 kabinetą adresu: K. Donelaičio g. 21, Tauragė iki 2025-03-14 15.45 val.
Pretendentams el. laišku bus praneštas atvykimo į pokalbį laikas.
Pretendentų atrankos būdas – pokalbis