Tauragės šeimos gerovės centras ieško vyriausiojo atvejo vadybininko!
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1.Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1 turėti socialinių mokslų studijų krypties socialinio darbo aukštąjį universitetinį išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją ir ne mažesnę, kaip 1 metų darbo su šeima ar vaikais patirtį;
1.2 turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;
1.3 išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos Civilinį kodeksą, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymą, Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos įstatymą, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymą, ir kitus įstatymus ir teisės aktus, reglamentuojančius socialinę paramą, apsaugą ir socialines paslaugas, Tauragės rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) tarybos sprendimus, Savivaldybės mero potvarkius, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus bei šį pareigybės aprašymą;
1.4 mokėti naudotis ryšio ir kitomis organizacinėmis technikos priemonėmis ir dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Excel, MS Outlook, interneto naršyklėmis, gebėti naudotis dokumentų paieškos sistemomis;
1.5 išmanyti Dokumentų rengimo taisykles;
1.6 mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
1.7 turėti pakankamai socialinių, teisinių, psichologinių žinių, diegti komandinio darbo principus;
1.8 sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, žinoti raštvedybos taisykles.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. planuoja, organizuoja, kontroliuoja socialinių paslaugų teikimą Skyriuje, užtikrina jų kokybę, reikiamos pagalbos ir paslaugų pagal klientų individualius poreikius suteikimą, inicijuoja ir įgyvendina paslaugų kokybės gerinimo idėjas, metodiškai kuruoja ir koordinuoja socialinių darbuotojų ir atvejo vadybininkų veiklą, numato klientų socialinių įgūdžių ugdymo tobulinimo kryptis, taikant naujoves, kitų centrų bei mokslo įstaigų patirtį bei teikia siūlymus Centro direktoriui ir (ar) direktoriaus pavaduotojui socialiniam darbui dėl Skyriaus darbuotojų darbo organizavimo tobulinimo, socialinių paslaugų organizavimo ir teikimo;
2.2. rengia Skyriaus metinį veiklos planą, organizuoja ir koordinuoja Skyriaus veiklos tikslų įgyvendinimą ir funkcijų atlikimą, pavaldžių darbuotojų ir savanorių veiklą, kontroliuoja darbo kokybę;
2.3. ruošia įsakymus ir kitų dokumentų projektus, rengia veiklos planus, darbo reglamentus, veiklos ataskaitas, pranešimus, programas ir raštus;
2.4. vykdo ir įgyvendina Centro direktoriaus įsakymus, nurodymus ir pavedimus;
2.5. paskirsto Skyriaus darbuotojams darbo krūvį;
2.6. rengia Skyriaus darbuotojų pareigybių aprašymus ar jų papildymus;
2.7. pildo darbo laiko apskaitos žiniaraščius, rengia Skyriaus darbuotojų kasmetinių atostogų suteikimo grafikų projektus;
2.8. palaiko ir skatina tarpusavio dalykiškus santykius su Skyriaus ir Centro darbuotojais bei rūpinasi Skyriaus įvaizdžio ir kultūros formavimu;
2.9. vertina Skyriaus darbuotojų veiklą, darbo rezultatus, kokybės rodiklius, užtikrina darbo drausmę;
2.10. sudaro Skyriaus darbuotojų kvalifikacijos kėlimo planus ir kontroliuoja jų vykdymą, planuoja intervizijas socialiniams darbuotojams ir atvejo vadybininkams;
2.11. atstovauja pagal kompetenciją teisminiuose procesuose ir kitose institucijose pagal LR veikiančius įstatymus;
2.12. esant poreikiui vykdo atvejo vadybą šeimoms, dalyvauja atvejo nagrinėjimo posėdžiuose, teikia siūlymus dėl problemų sprendimo būdų, paslaugų kokybės gerinimo;
2.13. rengia informaciją apie Skyriaus teikiamas paslaugas, visuomenės iniciatyvas, kitas veiklas ir inicijuoja viešinimą;
2.14. dirba su dokumentų valdymo sistemomis, SPIS (Socialinės paramos informacine sistema) duomenų baze savo kompetencijos ribose;
2.15. užtikrina vidaus tvarkos, priešgaisrinės ir civilinės saugos taisyklių laikymąsi Skyriuje;
2.16. kuria stabilią, stresinių situacijų nesukeliančią, teigiamą emocinę darbo aplinką;
2.17. bendradarbiauja su Tauragės rajono savivaldybės administracija, kitomis socialinių paslaugų, švietimo, vaiko teisių apsaugos, sveikatos priežiūros įstaigomis, teisėsaugos institucijomis, nevyriausybinėmis organizacijomis, dirbančiomis socialinių paslaugų srityje savo kompetencijos ribose;
2.18. laikosi konfidencialumo, apie paslaugų gavėjus žinomą informaciją teikia tik įstatymų numatytais atvejais ir tik siekiant apginti geriausius įstaigos interesus;
2.19. pagal prioritetines kvalifikacines kėlimo sritis tobulina kvalifikaciją ir atestuojasi LR teisės aktų nustatyta tvarka;
2.20. įsakymu paskyrus pavaduoja kitą skyriaus vedėją ar padalinio vadovą jo atostogų, išvykų, ligos metu ir kitais atvejais;
2.21. vykdo kitus Centro direktoriaus pavedimus ir įpareigojimus savo kompetencijos ribose.
Papildoma informacija
Pretendentai privalo pateikti šiuos dokumentus:
- Asmens dokumento kopija;
- Išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopija;
- Gyvenimo aprašymas (CV);
- Pretendento anketa (pretendentams į darbuotojo pareigas);
- Nepriekaištingos reputacijos reikalavimų atitikties deklaracija (pretendentams į darbuotojo pareigas);
- Vairuotojo pažymėjimo kopija;
- Darbo patirtį su šeima ar vaikais patvirtinančius dokumentų kopijas.
- Dokumentus pateikti per Valstybės tarnybos portalą https://portalas.vtd.lt iki 2024-08-06 17.00 val.
- https://portalas.vtd.lt/lt/vyriausiasis-atvejo-vadybininkas-322;980770.html
- Pretendentams el. paštu bus praneštas atvykimo į pokalbį data ir laikas.
- Pretendentų atrankos būdas – pokalbis.